Betalingsinformatie

Betaalmethodes

Welke verschillende betaalmethodes kunt u gebruiken?

Bij ons kunt u gebruik maken van de volgende betaalmethodes:

IDEAL. Om het u zo eenvoudig mogelijk te maken kunt u bij ons ook gebruiken maken van Klarna Achteraf of Klarna Gespreid betalen. 

Veelgestelde vragen rondom betalingen

Ik heb reeds betaald voor mijn product maar wil er toch vanaf zien, wat moet ik doen?

Stuur ons een mail met: 

  • Bestelnummer 
  • EAN code van product 

Wij zullen dan indien nodig contact opnemen met de leverancier om de bestelling te annuleren. Zodra de bestelling geannuleerd is storten wij direct het betaalde bedrag aan u terug. 

Mocht de bestelling toch al onderweg zijn en kunnen wij deze niet meer annuleren, dan gelden de algemene retour voorwaarden. Deze kunt u hier terugvinden.

Wat moet ik doen als mijn betaling wel wordt afgeboekt maar ik geen bevestigingsmail heb ontvangen?

Neem in dat geval direct contact met ons op via info@unikol-lampenmarkt.nl zodat wij u z.s.m. van dienst kunnen zijn. 

Meestal gebeurd dit door een foutieve ingave in de klantgegevens waardoor de bestelling niet in zijn geheel doorkomt. Gelukkig kunnen wij dit handmatig altijd nog aanpassen. Neemt u daarom beter contact met ons op alvorens een nieuwe bestelling te plaatsen. 

Mijn Bestelling is geannuleerd maar mijn geld staat nog niet op mijn rekening, wat nu?

Houdt u er rekening mee dat terugbetalingen tot wel 14 dagen in beslag kunnen nemen na de annulering van de bestelling. 

VERHUISBERICHT


VERHUISBERICHT

Per 1 januari 2024 gaan wij verhuizen naar een nieuw bedrijfspand, die beter bij ons past en waar wij verder kunnen groeien.
De nieuwe bedrijfspand is in de buurt van onze huidige locatie.

Vanaf 1 januari 2024 zijn onze gegevens:

Unikol Nederland
Dukdalfweg 57
1332BL Almere

Wij wensen jullie fijne feestdagen en een gelukkig nieuw jaar.

Dit zal sluiten in 20 seconden